Wyposażenie

Sercem studia nagrań jest 48-kanałowy, analogowy mikser studyjny Soundcraft Ghost ceniony na całym świecie za wysoką jakość przedwzmacniaczy i bardzo dobrze brzmiące, 4-punktowe EQ. Korzystając z niego oraz 3 racków z analogowym outboardem mamy ogromne możliwości kreowania brzmienia instrumentów już na etapie nagrań.

Do kontroli programów DAW używamy stołu Digidesign Control z 24 w pełni zmotoryzowanymi tłumikami, zaawansowaną automatyką i sekcją transportu oraz całą masą przydatnych skrótów klawiszowych przyspieszających naszą pracę.

_MG_8728

W przypadku pracy w Pro Tools używamy genialnych interfejsów Digidesign 192 IO, oferujących 48 kanałów wejściowych i wyjściowych w jakości do 192 kHz/ 24 bit z dynamiką na poziomie 120 dB. System ten pozwala na nagrywanie z latencją rzędu 1,5 ms, nieosiągalną w żadnym innym programie.

Poza systemem HD 192 IO używamy również 2 interfejsów Focusrtie Saffire 56 – każdy z nich wyposażony jest w 8 bardzo neutralnych preampów, z czego 2 z nich to preampy z serii „Liquid Pre” pozwalające na symulację brzmienia konstrukcji Neve, API, SSL, Helios, Universal Audio. Interfejs posiada wysokiej jakości konwertery analogowo-cyfrowe oraz możliwość bezlatencyjnego odsłuchu dla muzyków.

Dodatkowo do konwersji sygnału z miksera Ghost podczas nagrań w Logic Pro X lub Pro Tools używamy świetnego konwertera ADAT Ferrofish A16 MK II oraz masteringowych konwerterów Mytek i Lake People.

Pracujemy w programach: ProTools Ultimate Native 2024, Logic Pro X.

Odsłuch w studio realizowany jest przy pomocy monitorów studyjnych firmy Focal Trio 6Be + Sub Eve Audio TS112 12″, Avantone Mixcube oraz Tannoy podpiętych przez masteringowy konwerter DAC TC BMC-2. Używamy również kilkunastu par słuchawek marek takich jak: Beyerdynamic, AKG, Focal, Audio-Technica, Superlux i Shure. Podczas nagrywania nasz sprzęt umożliwia nam stworzenie 16 w pełni spersonalizowanych, bezlatencyjnych odsłuchów dla muzyków (z własnymi proporcjami instrumentów). W skrócie – oznacza to, że każdy z Was będzie słyszał dokładnie to co chce, dokładnie tak głośno jak chce i to bez żadnych opóźnień!

Outboard

Studio oparte jest o system 5 krosownic Neutrik (120 in/120 out), dzięki którym możemy dowolnie łączyć wszystkie dostępne urządzenia podczas nagrań, miksu i masteringu.

Dostępne urządzenia to m.in:

  • Sumator analogowy SPL Mixdream XP
  • 2x EQ lampowy Pultec
  • kompresor lampowy ART PRO VLA-2
  • kompresor DBX 160A
  • 2x kompresor IGS 1176
  • kompresor FMR RNC
  • kompresor FMR RNLA
  • 2x lampowy tor ART Voice Channel
  • 2x kompresor GAP LA-3A
  • korektor Ashly PQX 572
  • kompresor DBX 1066
  • kompresor SSL Bus Comp
  • SPL Vitalizer Stereo
  • GAP Pre73 MK II
  • GAP Pre73 MK III
  • Warm Audio WA73
  • Avid Eleven Rack
  • Sansamp PSA-1
  • 2x wzmacniacz słuchawkowy Powerplay Pro8

Mikrofony

  • para stereo wstęgowych RM BIV-1
  • para stereo AKG C-414 XLS
  • para stereo AKG C-314
  • para stereo Oktava MK 012
  • para stereo Rode NT-2A
  • para stereo Studio Project B3
  • Warm Audio WA47 (U47 clone)
  • Neumann TLM-102
  • lampowy Nady TCM-1150
  • BPM CR-10S
  • 2x Shure SM7B
  • komplet Audix Drum Set (1xD6, 2xD4, 1xD2, 1xI5)
  • 2x Shure SM57
  • Shure SM58
  • Shure 55SH
  • AKG D20
  • AKG D112
  • AKG D330-BT
  • AKG C419
  • 3x Sennheiser MD421
  • Sennheiser MD21
  • Labor/Sennheiser MD403
  • Sennheiser E935
  • Beyerdynamic TG-X40
  • Beyerdynamic TG-X20
  • Beyerdynamic M-58N
  • Beyerdynamic M-500N
  • Audiotechnica Pro37
  • Audiotechnica AT931B
  • Audiotechnica AT 2020
  • mikrofony pomiarowe Sonarworks i IK Multimedia
  • Subkick
  • i inne

Backline

do wynajęcia na nagrania – cena do indywidualngo ustalenia

Ampeg SVT-2 PRO, Ampeg PR-15H, Ampeg PR-410 HLF, Carvin PRO BASS 200, Framus Ruby Riot
Fender Twin Reverb 74′, Fender Twin Reverb 69′, Fender Super Reverb 60′, Fender Bassman 135 – head


Facebook