Sercem studia nagrań jest 48-kanałowy, analogowy mikser studyjny Soundcraft Ghost ceniony na całym świecie za wysoką jakość przedwzmacniaczy i bardzo dobrze brzmiące, 4-punktowe EQ. Korzystając z niego oraz 3 racków z analogowym outboardem mamy ogromne możliwości kreowania brzmienia instrumentów już na etapie nagrań.
Do kontroli programów DAW używamy stołu Digidesign Control z 24 w pełni zmotoryzowanymi tłumikami, zaawansowaną automatyką i sekcją transportu oraz całą masą przydatnych skrótów klawiszowych przyspieszających naszą pracę.
W przypadku pracy w Pro Tools używamy genialnych interfejsów Digidesign 192 IO, oferujących 48 kanałów wejściowych i wyjściowych w jakości do 192 kHz/ 24 bit z dynamiką na poziomie 120 dB. System ten pozwala na nagrywanie z latencją rzędu 1,5 ms, nieosiągalną w żadnym innym programie.
Poza systemem HD 192 IO używamy również 2 interfejsów Focusrtie Saffire 56 – każdy z nich wyposażony jest w 8 bardzo neutralnych preampów, z czego 2 z nich to preampy z serii „Liquid Pre” pozwalające na symulację brzmienia konstrukcji Neve, API, SSL, Helios, Universal Audio. Interfejs posiada wysokiej jakości konwertery analogowo-cyfrowe oraz możliwość bezlatencyjnego odsłuchu dla muzyków.
Dodatkowo do konwersji sygnału z miksera Ghost podczas nagrań w Logic Pro X lub Pro Tools używamy świetnego konwertera ADAT Ferrofish A16 MK II oraz masteringowych konwerterów Mytek i Lake People.
Pracujemy w programach: ProTools Ultimate Native 2024, Logic Pro X.
Odsłuch w studio realizowany jest przy pomocy monitorów studyjnych firmy Focal Trio 6Be + Sub Eve Audio TS112 12″, Avantone Mixcube oraz Tannoy podpiętych przez masteringowy konwerter DAC TC BMC-2. Używamy również kilkunastu par słuchawek marek takich jak: Beyerdynamic, AKG, Focal, Audio-Technica, Superlux i Shure. Podczas nagrywania nasz sprzęt umożliwia nam stworzenie 16 w pełni spersonalizowanych, bezlatencyjnych odsłuchów dla muzyków (z własnymi proporcjami instrumentów). W skrócie – oznacza to, że każdy z Was będzie słyszał dokładnie to co chce, dokładnie tak głośno jak chce i to bez żadnych opóźnień!
Outboard
Studio oparte jest o system 5 krosownic Neutrik (120 in/120 out), dzięki którym możemy dowolnie łączyć wszystkie dostępne urządzenia podczas nagrań, miksu i masteringu.
Dostępne urządzenia to m.in:
- Sumator analogowy SPL Mixdream XP
- 2x EQ lampowy Pultec
- kompresor lampowy ART PRO VLA-2
- kompresor DBX 160A
- 2x kompresor IGS 1176
- kompresor FMR RNC
- kompresor FMR RNLA
- 2x lampowy tor ART Voice Channel
- 2x kompresor GAP LA-3A
- korektor Ashly PQX 572
- kompresor DBX 1066
- kompresor SSL Bus Comp
- SPL Vitalizer Stereo
- GAP Pre73 MK II
- GAP Pre73 MK III
- Warm Audio WA73
- Avid Eleven Rack
- Sansamp PSA-1
- 2x wzmacniacz słuchawkowy Powerplay Pro8
Mikrofony
- para stereo wstęgowych RM BIV-1
- para stereo AKG C-414 XLS
- para stereo AKG C-314
- para stereo Oktava MK 012
- para stereo Rode NT-2A
- para stereo Studio Project B3
- Warm Audio WA47 (U47 clone)
- Neumann TLM-102
- lampowy Nady TCM-1150
- BPM CR-10S
- 2x Shure SM7B
- komplet Audix Drum Set (1xD6, 2xD4, 1xD2, 1xI5)
- 2x Shure SM57
- Shure SM58
- Shure 55SH
- AKG D20
- AKG D112
- AKG D330-BT
- AKG C419
- 3x Sennheiser MD421
- Sennheiser MD21
- Labor/Sennheiser MD403
- Sennheiser E935
- Beyerdynamic TG-X40
- Beyerdynamic TG-X20
- Beyerdynamic M-58N
- Beyerdynamic M-500N
- Audiotechnica Pro37
- Audiotechnica AT931B
- Audiotechnica AT 2020
- mikrofony pomiarowe Sonarworks i IK Multimedia
- Subkick
- i inne
Backline
do wynajęcia na nagrania – cena do indywidualngo ustalenia
Ampeg SVT-2 PRO, Ampeg PR-15H, Ampeg PR-410 HLF, Carvin PRO BASS 200, Framus Ruby Riot
Fender Twin Reverb 74′, Fender Twin Reverb 69′, Fender Super Reverb 60′, Fender Bassman 135 – head